הסבר על השירות ושאלות נפוצות
איפה אתם פעילים?
ניתן לראות את אזור הפעילות בדף הרלוונטי באתר בקישור זה.
איך נרשמים לשירות?
1. מורידים את האפליקציה בקישור זה.
2. מזינים מספר טלפון
3. מקבלים סמס עם קוד ומזינים אותו
4. מאשרים תנאי שימוש
5. מזינים שם
6. מזמינים נסיעה
איך מזמינים נסיעה?
ראשית מומלץ לוודא שאתם מחפשים נסיעה הכלולה באזורי השירות, מוצא ויעד. קישור לרשימת אזורי השירות נמצאת בחלק העליון של האפליקציה או מתחת למפה לעיתים (בעת בחירת מוצא או יעד).
מומלץ להזמין כמה שיותר מראש כדי להגדיל את הסיכוים למצוא שותפים.
1. מזינים יעד/ מוצא לפי מה שהאפליקציה שואלת.
2. מזינים את הצד השני של הנסיעה (מוצא אם הזנתם כבר יעד, או להיפך).
3. בוחרים יום נסיעה ושעה (בשעות פעילות השירות למסלול הנבחר).
4. מזינים כמה נוסעים אתם (לא כולל השותפים שנמצא לכם).
5. ניתן להזמין על תנאי שיימצאו שותפים. כדי לעשות זאת יש להגדיר את מינימום השותפים/ מקסימום המחיר שמוכנים לשלם.
שימו לב, הגבלת המחיר אומרת שאולי לא נזמין לכם נסיעה אם לא נמצא מספיק שותפים.
חשוב לדעת גם שבכל מקרה אנו עושים מאמצים כדי למצוא לכם כמה שיותר שותפים שתשלמו כמה שפחות.
6. מזמינים נסיעה
מה קורה אחרי שמזמינים?
1. מחכים להודעה שנמצאו שותפים לנסיעה, תראו זאת באפליקציה.
2. כל עוד ולא נמצאו שותפים לנסיעה ואף אחד לא מסתמך עליכם, ניתן לבטל את הנסיעה.
3. לאחר מציאת השותפים תראו את זמן הנסיעה המדויק (יכולה להיות סטייה של כ-10 דקות מהזמן שביקשתם). ואת מסלול הנסיעה.
4. לאחר מכן תקבלו הודעה עם פרטי המונית שתאסוף אתכם.
5. במידה והגיע זמן הנסיעה ולא נמצאו מספיק שותפים (אם הגדרתם מינימום שותפים) או לא נמצאה מונית, תבוטל הנסיעה.
איך מחושב מחיר הנסיעה?
מחיר הבסיס מחושב לפי עלות המונית הצפויה לבד, כאשר ככל שיש יותר שותפים אז משלמים פחות.
איך עובד התשלום?
יש להזין כרטיס אשראי בעת בקשת הנסיעה הראשונה. ניתן להיכנס לאזור האישי ולהזין כרטיס אשראי כבר לפני ההזמנה הראשונה.
החיוב מתבצע אך ורק לאחר ביצוע הנסיעה.
התשלום אך ורק בכרטיס אשראי כדי למנוע מצב בו שותפים לנסיעה לא יגיעו ויווצר מחסור בכסף לנסיעה.
איך מקבלים קבלה?
מזינים באזור האישי את כתובת המייל ותקבלו קבלה אוטומטית זמן מה לאחר ביצוע הנסיעה.
כמה זמן מראש ניתן להזמין נסיעה?
לפחות 10 דקות מראש ועד שבוע מראש.